PLUS

PLUS

Aanleiding

Kwaliteit- en service supermarkt, met landelijke dekking in Nederland

Opdracht(en)
2000: Herpositionering van Plusmarkt naar PLUS
2003: Integratie 50 Edah supermarkten
2004: Ontwikkelen horecaconcept PLUS cafe
2005: Strategische heroriëntatie PLUS de komende jaren
2005: Schrijven marketingplan PLUS de beste verssupermarkt van Nederland
2005: Participeren in reklamebureaucompetitie: PLUS Wat een verschil.
2005: Begeleiden designbureaucompetitie: upgrade PLUS naar meer value for money
2005: Begeleiden realisatie nieuw design en huissstijl in aantal pilotlocaties
2006: Borging van de formule in digitaal opgebouwd manual

Uitwerking

  • Voorbeeld van een langlopende relatie met een klant waarin wordt meegegroeid met de ontwikkeling van de organisatie en formule
  • Naast daadwerkelijke input op marketinggebied ook veel coaching van management en klankbord voor directie
  • PLUS is een van de snelst groeiende supermarktformules. Autonoom maar ook absoluut door de overname van ruim 100 Edahs van Laurus in 2006
  • Retail Management Center is vanaf 2000 nauw betrokken geweest bij alle bovenstaande stappen.

Producten: Winkelscan

Download: Case document

Meer informatie