CityTraffic – Amsterdam

Over ons

Al sinds 2008 meet Bureau RMC met zijn innovatieve CityTraffic-methode de drukte in de Nederlandse en Belgische winkelstraten. Elke dag en elk half uur! De CityTraffic-methode is uitgevonden omdat actuele en betrouwbare data over bezoekersstromen in binnensteden ontbrak.

Bureau RMC is misschien wel het beste retail adviesbureau van Nederland. Al meer dan 30 jaar werken wij aan toekomstbestendige winkels en winkelgebieden. Het tellen van passanten is voor ons geen doel op zich. Het is een middel om tot een relevant antwoord op een altijd veranderende vraag te komen. Daarom werken onze data-analisten en onze consultants dagelijks samen en gaan met opdrachtgevers op zoek naar de passende oplossing. Werken voor Vodafone, Pearle, Gemeente Den Haag, Holland&Barrett of de Kalverstraat, wie wil dat nu niet?

Voor meer informatie kijk graag even op: https://www.citytraffic.nl/ of op www.rmc.nl

Wat kun je met onze data?

Een direct verhelderende ‘diagnose’ aan de hand van objectieve data is de basis voor het gesprek met onze klanten. We creëren onderscheidende retailformules, adviseren gemeenten bij het formuleren van detailhandelsbeleid, stellen masterplannen op voor unieke retailomgevingen en doen vestigingsplaatsonderzoek en meten met onze innovatieve CityTraffic-methode de drukte in meer dan 100 binnensteden en  drukbezochte plekken.

Op dit moment zijn we op zoek naar een Growth marketeer om onze ambities te helpen realiseren.

Vacature: Growth marketeer

De ondernemende Growth marketeer zorgt ervoor dat het aantal actieve partnerships van CityTraffic substantieel groeit. Als succesvol marketeer, moet deze persoon in staat zijn om op conceptueel niveau naar onze business te kijken, veel initiatief te nemen en met een data driven mindset projecten van a tot z gedaan te krijgen. We zijn actief in winkelstraten en winkelgebieden maar dat moeten er veel meer worden en we zijn in Nederland en Belgie aanwezig, maar gaan naar Duitsland en Italie. We meten nog maar kort in natuurgebieden en die die markt ligt nu voor ons open.

De ideale kandidaat voor deze rol heeft een WO achtergrond en ervaring in een datagedreven techbedrijf.

De growth marketeer speelt een sleutelrol bij de verdere groei van het tech platform Citytraffic, samen met het team  analyseer je nieuwe inzichten en ontwikkel je strategieën voor verbetering.  Het beheer van de marketingkanalen, van begin tot eind, behoort eveneens tot de verantwoordelijkheden van de growth marketeer.

Tot de verantwoordelijkheden van de growth marketeer horen: performance marketing, partnerships en new business.

Kandidaatprofiel

Ervaring:

  • Universitaire opleiding in business en/of marketing
  • Minimaal 2 jaar ervaring met een focus op acquisitie
  • Ervaring in het samenwerken in en met teams
  • Tech-savvy
  • Vertrouwd met experimenten en testen

Vaardigheden:

  • Pragmatisch, gezond verstand
  • Analytisch, kwantitatief sterk met een datagestuurde mentaliteit
  • Vloeiend in het Nederlands en Engels
  • Out-of-the-box denker en ondernemende mindset
  • Sterk stakeholdermanagement
  • Proactief, mindset van een doorpakker

En dit bieden wij

  • Onze salaris is marktconform en je kan een prachtige bonus verdienen.
  • Jouw persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk. Daarom krijg je de ruimte om je ambities te ontwikkelen, jezelf uit te dagen en mee te groeien met ons bedrijf.
  • Een toffe werkomgeving in B2 Building, maar werken vanuit huis kan ook.
  • Flexibiliteit voor het invullen van de job op jouw maat.

Vragen?

Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Huib Lubbers op 06.21885293 of mail hem op h.lubbers@rmc.nl