Alle ogen gericht op Kwatta

juni 13, 2012

Kwatta, chocoladeRocks – het product van FormuleMasters Retail Shock Berlin

 

Retail Shock Berlin vond plaats op 5 en 6 juni. Het is een bewegend congres of studiereis waar foodprofessionals uit de retail, out of home, fabrikanten en toeleveringsbedrijven met elkaar de strijd aangingen bij de unieke FormuleMasters©Game. Tijdens de Game worden oude formules nieuw leven ingeblazen. Uiteraard met de nodige inspiratie door middel van Masterlasses van Bas Boswinkel, Rob Besseling, René Boender, Huib Lubbers en Colette Cloosterman-Van Eerd, een TrendSafari door Berlijn en natuurlijk de praktijkervaringen van de deelnemers zelf.

 

De jaarlijkse FormuleMasters trofee is voor het eerst uitgereikt aan het team wat “Kwatta, chocoladeRocks met een glimlach” als concept maakte. Het winnende team bestaat uit Cindy van der Velde-Kremer van The Greenery, Kees Vlaanderen van Jumbo Diemen, Jeroen Brem van Boska Holland, Ivo van Dijkhuizen van Bake Five en “adviseur” Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo.

 

De teams waren bij de start van deze unieke foodtour at random samengesteld en hadden 36 uur om hun, via een veiling in de trein gekochte, vergeten merk te revitaliseren.

 

De zes verschillende formuleconcepten zijn nog tijdens de terugreis in Amsterdam door Trendbox live getest bij een groot online consumentenpanel. Zij bepaalde de beste drie formuleconcepten. Na de live pitch in de trein met 200 km per uur wezen de aanwezige food experts dit team aan als winnaars.

 

Leave a Reply

*

captcha *