We schrijven er vaak over: de retailmarkt is aan grote, structurele veranderingen onderhevig. Doordat de consument bepaalt op welk moment en via welk kanaal hij koopt, worden retailers gedwongen over een andere functie van hun fysieke winkel na te denken.

Als retailadviesbureau houden we de markt uiteraard nauwlettend in de gaten. En die structurele veranderingen voor retail betekenen ook dat wij onze eigen werkwijze constant moeten bijschaven. Want als we blijven doen wat we altijd al deden, dan krijgen we wat we altijd al kregen.

Smart retailen is wat we u als retailer, gemeente of vastgoedeigenaar willen bijbrengen. We creëren onderscheidende retailformules, adviseren bij het formuleren van detailhandelsbeleid, stellen masterplannen op voor unieke retailomgevingen en doen vestigingsplaatsonderzoeken op een slimme manier. Onze visie: meten, weten én bewegen. Optimaliseren van het resultaat begint met betrouwbare en actuele data om goede beslissingen te nemen voor de toekomst. Met onze onderscheidende visie bepalen we de juiste strategie voor u. Eentje waar u gelijk mee aan de slag kunt in uw eigen winkel of winkelgebied.

De retailmarkt heeft ons inspiratie gegeven om samen met creatief bureau BLU onze visie naar ‘smart retailing’ om te toveren. Bij een nieuwe visie en pay-off hoort ook een nieuwe website. Met trots presenteren wij dan ook onze nieuwe site: www.rmc.nl. Op de site leest u meer over onze visie en op welke manieren wij die toepassen. We laten zien dat we blij zijn met onze klanten en de opdrachten die wij van hen krijgen en een aantal klanten vertelt wat zij van ons vindt. Kortom: neem vooral een kijkje om kennis te maken met het vernieuwde Bureau RMC. En laat vooral ook weten wat u van Bureau RMC 2.0 vindt!

Wilt u weten wat smart retailing voor u kan betekenen? Download dan hier het whitepaper.